10/10/10
hari bahagia sahabatku...
sbb org tersyg de jauh...
so de mtk de gn kengkwn tolong celebrate ar...
huhu(comelnye..)
so de dh decide kene p mkn kt kenny rogers...
hehe..
mst ar kami suka kn..
tp sedihnye...tk semua leh mai...
kami berlima nye
(fadhilah n zaty tk dpt join)
akunye
amani
huda
mas
salwa
nie Mr.tortoise pnye...
wlpn de tkde kt situ kn...
beli gk ar...bg kura2 tu...hehe
kek nie pn de belanja gk
nie ar Mrs.tortoise...
hehe..
(jgn marah ak law ko baca blog ak nie)
wlpn jauh...
tq Mr.tortoise...
No comments:
Post a Comment